Կիրակի , 19 Նոյեմբեր 2017

  •  USD   Առք` 482.00   Վաճառք` 487.00   ՀՀ ԿԲ` 486.78   
  •  EUR   Առք` 562.00   Վաճառք` 577.00   ՀՀ ԿԲ` 574.01   
  •  CHF   Առք` 478.00   Վաճառք` 492.00   ՀՀ ԿԲ` 490.85   
  •  GBP   Առք` 627.00   Վաճառք` 647.00   ՀՀ ԿԲ` 644.89   
  •  RUB   Առք` 8.00   Վաճառք` 8.23   ՀՀ ԿԲ` 8.17   
  •  GEL   Առք` 169.00   Վաճառք` 189.00   ՀՀ ԿԲ` 178.88   
outputra5huxgif
Partly Cloudy
13°
Home » Բժիշկ » Առողջություն. Երբ մարմինն օգնություն է խնդրում

Առողջություն. Երբ մարմինն օգնություն է խնդրում

Հունվար 9, 2017 13:15 Բժիշկ, Լուրեր A+ / A-

When-The-Body-Asks-For-Help-----10-Important-Signs-That-You-Can-Not-Ignore

Մարդու օրգանիզմը բազմաթիվ պրոցեսներով բարդ մեխանիզմ է, որոնք հաճախ գործում են միաժամանակ մեկը մյուսից անկախ: Երբ օրգանիզմի ներսում ինչ-որ բան այն չէ, մենք, անշուշտ, զգում ենք դա: Այդուհանդերձ, բազմաթիվ մարդիկ ուշադրություն չեն դարձնում իրենց մարմնի առաքած նշաններին, սակայն հաճախ չափազանց ուշ են գործում:

Ահա այն 10 կարևոր նշանները, որոնք չեք կարող անտեսել

Չոր մաշկ

Սա E վիտամինի պակասի նշան է, և այն պետք է ժամանակին բուժել: Ավելի շատ կերեք նուշ, կաղամբ, հատիկեղեն, բուսաձեթ, սպանախ, ձուկ և հավկիթ` ձեր օրգանիզմում E վիտամինի մակարդակը բարձրացնելու համար:

Կոտրատվող եղունգներ ու մազեր

Այս խնդիրը սովորաբար հարուցում է օրգանիզմում D վիտամինի և կալցիումի անբավարար մակարդակը: Այն վերացնելու համար պետք է հաճախ օգտագործել այնպիսի բանջարեղեն, ինչպիսիք են կարտոֆիլը և բրոկոլին, խմել կովի հում կաթ, կեֆիր և յոգուրտ և ավելի շատ ուտել ծլած ցորեն և հատիկեղեն:

Քաղցրեղենի հակում

Երբ ձեր նյարդային համակարգը հյուծված է և էներգիայի կարիք ունի, այն պահանջում է քաղցր: Սա չի նշանակում, թե դուք պետք է միանգամից շոկոլադ ուտեք. վնասակար նախուտեստների փոխարեն փորձեք մի փոքր մեղր կամ սև շոկոլադ ուտել` քաղցրի նկատմամբ հակումը նվազեցնելու համար:

Թթվի նկատմամբ հակում

Եթե հանկարծ ձեր մոտ թթու սննդամթերքի նկատմամբ հակում է առաջացել, հնարավոր է` խնդիրներ կան լյարդի կամ լեղապարկի հետ կապված, որոնք ակտիվանում են թթու սննդամթերքի շնորհիվ: Այս խնդիրը լուծելու համար ավելի շատ կիտրոն ու հապալաս օգտագործեք:

Հակում ծովամթերքների նկատմամբ

Ծովամթերքների նկատմամբ հակումը յոդի պակասի հետևանք և կարող է լուծվել չոր ջրիմուռներ, ծովային ունդեր, թյունոս, ձողաձուկ օգտագործելով:

Արյունահոսող լնդեր
Լնդերի արյունահոսելը հաճախ C վիտամինի պակասի նշան է, ուստի համոզվեք, որ ուտում եք բավարար քանակությամբ կաղամբ, բրոկոլի, կիվի, հատապտուղներ, լոլիկ, ոլոռ և պապայա ամեն օր:

Հակում աղի սննդի նկատմամբ

Եթե աղի կերակրի եք ձգտում, ապա դա սեռական համակարգի կամ միզուղիների բորբոքման կամ ինֆեկցիայի նշան է:

Դյուրագրգռություն, ոտքի ջղաձգություն, քնի ցածր որակ

Այս խնդիրներն առաջանում են օրգանիզմում կալիումի և մագնեզիումի պակասի հետևանքով: Այս երկու հանքային նյութերի մակարդակը բարձրացնելու համար ավելի շատ օգտագործեք կաղամբ, ընկուզեղեն, սպանախ, արևածաղկի և կտավատի սերմեր և նուշ:

Արմունկների չոր մաշկ

Եթե նկատել եք, որ ձեր արմունկները չափազանց չոր են, սա A և C վիտամինների պակասի նշան է: Ավելացրեք ձեր սննդի օրաբաժնին ավելի շատ դդում, նարինջ և ծիրան` այս խնդիրը լուծելու համար:

Հում մթերքներ

Եթե ձգտում եք հում մթերքների, կարող եք հանգստացնել ձեր ստամոքսը հում բանջարեղենի և մրգերի օգնությամբ:

Նման թեմաներ

122488199673267500288781848048447njpg
scroll to top