Չորեքշաբթի , 18 Հուլիս 2018

    outputra5huxgif
    Mostly Sunny
    30°
    Home » ժամանց » Արթուր Ջանիբեկյանը խոսել է իր մեդիահոլդինգի հաջողության գաղտնիքների մասին

    Արթուր Ջանիբեկյանը խոսել է իր մեդիահոլդինգի հաջողության գաղտնիքների մասին

    Արթուր Ջանիբեկյանը խոսել է իր մեդիահոլդինգի հաջողության գաղտնիքների մասին
    Ապրիլ 13, 2018 12:31 ժամանց, Լուրեր, Հասարակություն, Միջազգային A+ / A-

    «Գազպրոմ մեդիա հոլդինգ» ԲԸ ժամանցային հեռուստաալիքների սուբհոլդինգի ղեկավար Արթուր Ջանիբեկյանը պատմել է բիզնեսի զարգացման ռազմավարության մասին եւ բացել իր ղեկավարած մեդիահոլդինգի արտադրանքի բարձր վարկանիշի գաղտնիքը։

    «Սեփական փրոդաքշըններով աշխատելու ТНТ հեռուստաալիքի ռազմավարությունն իրեն արդարացրել է։ Այդպես մեզ է պատկանում շուկայում ամենաթանկ բանը՝ ստեղծագործող տաղանդավոր տղաների աշխատանքը, առաջին հերթին` պրոդյուսերների։ Եվ այդպես մենք ստեղծում ենք ապրանք, որն սկզբում թվում է` թանկ կնստի, սակայն եթե ապրանքը մերն է, այն կարելի է փողի վերածել ինչպես հնարավոր է»,- ասել է Արթուր Ջանիբեկյանը Adindex հրատարակությանը տված հարցազրույցում։

    «Մենք միշտ ավելի արագ ենք աճում, քան շուկան։ Մեծ հաշվով, մենք օգտագործում ենք «չինական» ռազմավարական պլանավորումը, այսինքն` գործընթացին նայում ենք 5-10 տարի առաջ կտրվածքով, քանի որ մեր առաջարկի ստեղծման տեխնոլոգիական գործընթացը 2,5-3 տարի է։ Այդկերպ մենք արդեն հիմա գիտենք՝ ինչ ենք եթեր հեռարձակելու երկու տարի անց գարնանը կամ աշնանը»,- ընդգծել է Ջանիբեկյանը։

    scroll to top