Հինգշաբթի , 23 Փետրվար 2017

  •  USD   Առք` 484.50   Վաճառք` 488.50   ՀՀ ԿԲ` 486.74   
  •  EUR   Առք` 508.00   Վաճառք` 518.00   ՀՀ ԿԲ` 511.42   
  •  CHF   Առք` 456.00   Վաճառք` 487.00   ՀՀ ԿԲ` 480.59   
  •  GBP   Առք` 594.00   Վաճառք` 613.00   ՀՀ ԿԲ` 605.46   
  •  RUB   Առք` 8.31   Վաճառք` 8.53   ՀՀ ԿԲ` 8.41   
  •  GEL   Առք` 175.00   Վաճառք` 195.00   ՀՀ ԿԲ` 186.24   
outputra5huxgif
Mostly Clear
-2°
Home » Բժիշկ » ԱՌՈՂՋՈՒԹՅՈՒՆ. Գինով եմ, գինով եմ ես էլ…

ԱՌՈՂՋՈՒԹՅՈՒՆ. Գինով եմ, գինով եմ ես էլ…

Դեկտեմբեր 28, 2016 16:00 Բժիշկ, Լուրեր A+ / A-

holiday-dinner-stock-680uw

Նոր տարին ոչ միայն ուրախություն է, ցնծություն և հրաշքի սպասում: Դա նաև առավոտյան այնքան սովորական խումար է: Մի՞թե հնարավոր չէ դրանից ոչ մի կերպ ազատվել: Պարզվում է` ոչ միայն հնարավոր է, այլև խիստ անհրաժեշտ: Խումարն օրգանիզմի համար թունավորվելու մասին ազդանշան է, որը կարող է կենսականորեն կարևոր օրգանները երկար ժամանակով շարքից հանել: Araratnews.am-ը սկսում է հրապարակումների շարք այն մասին, թե տոն օրերին խումարաթողի ինչ լավագույն միջոցներ գոյություն ունեն:

Եթե նստած եք խնջույքի սեղանի շուրջը, սա դեռ չի նշանակում, թե առավոտյան կարթնանաք սարսափելի խումարի վիճակով: Սակայն հարկ է իմանալ այս տհաճ վիճակի կանխարգելման որոշակի կանոնները: Եթե նույնիսկ դուք սովորաբար ոգելից խմիչքի չափը չեք անցնում, ավելի լավ է հետևել յուրահատուկ ռեժիմի և վարքագծի կանոնների խնջույքի սեղանի շուրջ:

Գոյություն ունեն մի շարք միջոցներ տոնից հետո առավոտյան ահավոր գլխացավից, մկանային թուլությունից և ընդհանուր տկարությունից ազատվելու համար: Միայն հետևելով այդ փորձված միջոցներին` առավոտյան կարթնանաք առույգ և սթափ:

Նախ` դեռ նախքան տոնի սկիզբը «նախապատրաստեք» ձեր օրգանիզմը: Միջոցառումից առաջ ամբողջ օրը շատ ջուր խմեք: Կարելի է նաև` հանքային, սակայն առանց գազի: Մինչև հիմնական խնջույքը օրվա ընթացքում պետք է խմել 2 լիտրից ոչ պակաս հեղուկ: Ոգելից խմիչք ընդունելուց հետո նույնը արեք: Հանքային ջուրը ձեզ կմատակարարի արժեքավոր սննդանյութեր, որոնք կօգնեն դուրս բերելու օրգանիզմից սպիրտը, մաքրելու արյունը և արագ իրեն կարգի բերելու: Ջրազրկումից խուսափելու համար` դեռ նախքան խնջույքը սահմանափակեք այնպիսի մթերքների օգտագործումը, որոնք ունեն միզամուղ ազդեցություն: Դրանք են` սուրճը, թեյը, ձմերուկը, սեխը, վարունգը, սոխը, եղերդակը (цикорий) և ելակը:

Նման թեմաներ

122488199673267500288781848048447njpg
scroll to top