Ուրբաթ , 20 Հուլիս 2018

    outputra5huxgif
    Sunny
    31°
    Home » Բժիշկ » ԱՌՈՂՋՈՒԹՅՈՒՆ. Որո՞նք են փորափքանքի պատճառները

    ԱՌՈՂՋՈՒԹՅՈՒՆ. Որո՞նք են փորափքանքի պատճառները

    Հոկտեմբեր 11, 2017 15:38 Բժիշկ, Լուրեր A+ / A-

    3

    Փորափքանքը կյանքում գեթ մեկ անգամ անհանգստացրել է մեզանից յուրաքանչյուրին… ցավեր աղիների հատվածում, դիսկոմֆորտ, ներսից լցվածություն` այս ամենը հսկայական անհարմարություններ է պատճառում: Սակայն եթե որոշ մարդկանց այս խնդիրը երբեմն-երբեմն է անհանգստացնում, ապա մյուսները օրեր շարունակ տառապում են փորափքանքից:

    Ո՞րն է մշտապես վատ ինքնազգացողության պատճառը: Իրականում խնդրի աղբյուր կարող են լինել ինչպես տարբեր հիվանդությունները, այնպես էլ սխալ սնվելը:

    Քրոնիկական պանկրեատիտ

    Այս դեպքում օրգանիզմին պակասում են որոշակի ֆերմենտներ սնունդը մշակելու համար, ինչի հետևանքով ցանկացած սնունդ ուտելուց հետո հայտնվում է փորափքանք:

    Գրգռված աղիների համախտանիշ

    Աղիների փորափքանքը տեղի է ունենում նրա շարժողական ֆունկցիայի աշխատանքի խանգարման հետևանքով: Այս դեպքում որովայնի շրջանում տհաճ զգացողությունները ուղեկցվում են ուժեղ ցավով:

    Դիսբակտերիոզ

    Աղիների փորափքանքը միկրոֆլորայի բալանսի խախտման հետևանք է: Վնասակար օրգանիզմները սկսում են գազեր (ամիակ, ծծմբաջրածին, մեթան) արտադրել:

    Լակտոզայի անընդունելիություն

    Երբեմն հասուն մարդկանց օրգանիզմում նկատվում է այն ֆերմենտների բացակայություն, որոնք օգնում են յուրացնելու լակտոզան:

    Աղիների անանցանելիություն

    Նման ախտաբանական համախտանիշ նկատվում է աղիների հատվածում նորագոյացություններով և պոլիպներով մարդկանց մոտ: Սա դառնում է սննդի անցանելիության համար խոչընդոտ:

    Սխալ սնվել

    Փորափքանքի ամենատարածված պատճառներից է սխալ սնվելը` մեծ քանակությամբ գազավորված ըմպելիքներ, քաղցրավենիք, հացաբուլկեղեն, կարտոֆիլ օգտագործելը, որոնք կարող են հանգեցնել աղիների հատվածում ուժեղ գազաառաջացման:
    Ի լրումն` սննդաբանները խորհուրդ են տալիս նայել, թե կա՞ արդյոք ձեր սննդի օրաբաժնում մթերքներ, որոնք չի կարելի միասին օգտագործել: Նախևառաջ սա վերաբերում է մրգերին, դրանք չի կարելի ուտել սննդի հիմնական բաժինն ընդունելուց մեկ ժամ առաջ կամ ուտելուց երկու ժամ հետո:

    Ինչպես ազատվել փորափքանքից

    Եթե փորափքանքի խնդիրը կապված չէ որևէ հիվանդության հետ, կարելի է հիվանդագին ախտանշանները թեթևացնել` ընդունելով մի քանի հաբ ակտիվացված ածուխ: Ինչպես նաև սննդի օրաբաժնից պետք է բացառել խմորում առաջացնող մթերքները: Ինքնազգացողությունը հնարավոր է լավացնել նաև պարզ ֆիզիկական վարժությունների միջոցով:

    Փորափքանքի հաջորդ օրը կարելի է աղիներին հանգիստ տալ. մեկ օր պետք է ուտել միայն խաշած բրինձ և այն խմել խոտաբույսերի թեյերով: Նշված ժամկետն անցնելուց հետո պետք է վերանայել իր ամենօրա ճաշացանկը. մսեղենից նախապատվությունն արժի տալ հավի, հնդկահավի և հորթի մսին:

    Որպես խավարտ հիանալի է բրինձը: Իսկ կաթը փոխարինել կաթնաշոռով, յոգուրտով կամ կեֆիրով: Պետք է նաև ամեն օր օգտագործել խոտաբույսերով թեյեր ու թուրմեր (սրոհունդը, անանուխը և երիցուկը հիանալի ընտրություն են):

    Եթե աղիների փորափքանքը հարուցել է ինչ-որ հիվանդության սրացումը, պետք է շտապ այցելել բժշկի:

    Նման թեմաներ

    scroll to top