Launchmetrics մարքեթինգային հարթակի տվյալներով՝ 48 ժամում Louis Vuitton-ի տունը համացանցում կարողացել է մոտ 13,5 մլն դոլար վաստակել, հաղորդում է Business of fashion-ը։ Սոցցանցերում վիրուսային է դարձել Աննի Լեյբովիցի լուսանկարը, որտեղ ֆուտբոլի աստղեր Կրիշտիանու Ռոնալդուն և Լիոնել Մեսսին շախմատ են խաղում Louis Vuitton-ի ճամպրուկի վրա: Երկու օրվա ընթացքում այն ​​հրապարակվել է ավելի քան 55 հազար անգամ և հավաքել ընդհանուր առմամբ մոտ 65 միլիոն հավանում՝ ամենաշատը Instagram-ի պլատֆորմի պատմության մեջ: 

Ինչպես հաղորդվում է, Louis Vuitton-ը հավաքել է մոտ 13,5 միլիոն դոլար նկարի հրապարակումից հետո: Ըստ Launchmetrics մարքեթինգային հարթակի, սա ավելի քան կրկնակի է Adidas-ի վերջին համագործակցությունը Blackpink խմբի հետ և մոտ 40%-ով ավելի, քան Versace-ի արշավը Ջենիֆեր Լոպեսի հետ 2019 թվականին: Louis Vuitton-ի արշավը Պորտուգալիայի և «Մանչեսթեր Յունայթեդի» հարձակվող Կրիշտիանու Ռոնալդուի և արգենտինացի ՊՍԺ-ի հարձակվող Լիոնել Մեսսիի առաջին համագործակցությունն էր: 

529