Ֆիլմեր նկարահանելիս օպերատորը չէր քնում, մտածում էր, պատկերացնում, ցանկանում ստեղծել տարօրինակ ու անսովոր պատկերներ՝ խախտելով կինոյի կանոնները: Ահա այսպիսին էր Լևոն Աթոյանց արվեստագետը, որն իր ստեղծագործական ինքնատիպ գույնն ու ձևը բերեց կինեմատոգրաֆիայի պատմության մեջ։

«Արխիվ» հաղորդաշարն այս տարի զրուցել էր Լևոն Աթոյանցի հետ՝ զրույցի միջոցով արխիվացնելով «Հայֆիլմի» մի ամբողջ պահոց։

Լևոն Աթոյանցը դժվարությամբ էր կարողանում բացել սեփական կինոխցիկի մեծ երկաթե տուփը: Հենց այստեղ են պահվում նրա օբյեկտիվները․ ինը կիլոգրամանոց տեսախցիկն էր, որով նկարահանել էր իր գրեթե բոլոր ֆիլմերը՝  «Տժվժիկը», «Մորգանի խնամին», «Քաոսը», «Հեղնար աղբյուրը», «Որտե՞ղ էիր, մարդ Աստծո», «Խոշոր շահում» և մյուս բոլոր ֆիլմերը:

 

95