«Հայաստանն իսկապես լուրջ ճամփաբաժանի վրա է, և մենք պիտի կարողանանք մեր հանրությանը ներկայացնել այդ ճամփաբաժանի ճիշտ ուղղությամբ շարժվելու անհրաժեշտությունը»:

Այս մասին ՀՀ եվրաինտեգրամանն ուղղված համաժողովի ժամանակ ասաց «Հանրապետություն» կուսակցության նախագահ Արամ Սարգսյանը:

«Կարո՞ղ ենք մնալ նույն տեղում, նույն դիրքում, համոզված եմ, որ՝ ոչ, որովհետև մինչև 2020 թվականը մտածում էինք՝ քանի որ ունենք Լեռնային Ղարաբաղի հարց, ՀՀ ինքնիշխանության հարց, պիտի մնանք ռուսական ուղեծրում և դրանով պաշտպանենք մեր ինքնիշխանությունը, ոչինչ, որ տնտեսության առումով հետամնաց կլինենք, ոչինչ, որ որոշակի խնդիրներ կլինեն մարդու իրավունքների և այլնի առումով, ոչինչ, որ խնդիրներ կունենանք ՄԱԿ-ում և Արևմուտքում, բայց գոնե ԼՂ առումով մեր խնդիրները կլուծենք: 2020-ից հետո պարզ դարձավ, որ մեր մոտեցումները և ՌԴ մոտեցումները տվյալ խնդրի առումով բացարձակ տարբեր են և չունեն իրար հետ զուգահեռվելու որևէ հնարավորություն:

Այսօր մեր երկիրը կանգնած է իսկապես լուրջ ճամփաբաժանի առաջ՝ մենք ունենք բանակը վերափոխելու խնդիր, լուրջ սպառազինություն գնելու խնդիր, տնտեսությունը ոտքի հանելու խնդիր, ունենք նաև հանրային կյանքում քաղաքացու, մարդու իրավունքների պաշտպանության խնդիր, և այս բոլոր խնդիրները հնարավոր է լուծել միմիայն Արևմուտքում, ՌԴ-ն չի կարող և չի էլ ուզում այդ խնդիրները մեզ հետ լուծել»,- ասաց Սարգսյանը:

Վերջինս նաև նկատեց՝ տարածաշրջանում Վրաստանը կողմնորոշվել է՝ ԱՄՆ-ի հետ է, Ադրբեջանը կողմնորոշվել է՝ Շուշիի պայմանագրով Թուրքիայի հետ է, նաև իր շահերը համընկնում են ՌԴ-ի հետ և այդ ուղղությամբ էլ գործունեություն է ծավալում, տարածաշրջանում մնացել ենք մենք, որ պիտի կողմնորոշվենք. «Եթե մենք մնում ենք ՌԴ-ի հետ, մնում ենք Ադրբեջան-Թուրքիա-ՌԴ եռանկյունում, որտեղ խնդիրները լուծվելու են մեր հաշվին, հետևաբար, մենք այլընտրանք չունենք, այլ տարբերակ ուղղակի գոյություն չունի»:

Արամ Սարգսյանը տեղեկացրեց, որ շաբաթներ առաջ «Հայաստանի եվրոպական կուսակցությունը», «Հանուն հանրապետության» և «Հանրապետություն» կուսակցությունները միասնական փաստաթուղթ են ստորագրել՝ ուղղված նրան, որ համախմբվում են երկիրը դեպի ԵՄ անդամության հայտ ներկայացնելու ուղղությամբ տանելու շուրջ և կարծում են, որ անվտանգային խնդիրները 1 աստիճան հնարավոր է բարձրացնել այդ ճանապարհով գնալու դեպքում:

410