
Բաժանորդագրվեք araratnews-ի տելեգրամ ալիքին։
Google-ի 2024 թվականի գովազդի անվտանգության զեկույցը ցույց է տվել, թե ինչպես է ընկերությունը օգտագործում արհեստական բանականությունը (AI)՝ սպառողներին գովազդային խարդախությունից պաշտպանելու համար։ Հաշվետվությունը ընդգծում է, թե ինչպես է արհեստական բանականությունը բարելավել ընկերության կարողությունը՝ կանխելու կեղծ գովազդների ցուցադրումը օգտատերերին։
Google-ը վաղուց է օգտագործում առաջադեմ տեխնոլոգիաները՝ իր գովազդային հարթակները չարաշահումներից պաշտպանելու համար։ 2024 թվականին տեխնոլոգիական հսկան իր LLM-ներում (Large Language Models) իրականացրեց ավելի քան 50 բարելավում, ինչը հանգեցրեց ավելի ճշգրիտ և արդյունավետ վերահսկողության ավելի մեծ մասշտաբով։
Այս բարելավումները արագացնում են բարդ հետաքննությունները՝ օգնելով բացահայտել խարդախ գործուղությունները և ազդանշանները, ինչպիսիք են անվավեր վճարային տեղեկությունները՝ հաշվի ստեղծման գործընթացում։
Զեկույցում ասվում է, որ ընկերությունը Արհեստական բանականության միջոցով նույնականացրել և արգելափակել է ավելի քան 5 միլիոն գովազդատուի՝ խարդախության (scam) փորձերի համար, իսկ ընդհանուր առմամբ՝ 1.8 միլիարդ գովազդ է հեռացրել։ Զեկույցի հղումը՝ առաջին մեկնաբանությունում։